miercuri, 23 februarie 2011

here without you.

asta'i pentru Octa.

si mai trece inca o zi. stii ca nu e vreuna in care sa nu ma gandesc la tine? pur si simplu nu mai e la fel fara tine. ai plecat prea repede...sper ca acolo e mai bine.
copil nebun, de ce? de ce?! de ce tu ma?! erai atat de plin de viata, parca pretuiai fiecare secunda, fiecare zambet, totul, radiai de fericire. degeaba incerc sa transpun ce simt in niste amarate de fraze, nu exista cuvinte care sa poata descrie durerea asta...
stii cat e de trist gandul ca nu te vom mai vedea niciodata? a trecut ceva timp si inca nu pot sa imi bag in cap ca nu mai esti. nu pot. cat de greu e sa vorbesc la trecut taman despre tine...dar pentru mine inca esti aici. si mereu vei fi, amintirea ta va ramane infipta bine in sufletul meu, si cred ca nu numai in al meu. tututor ne lipsesti. prea mult.
stii...as da orice sa te mai iau in brate macar o singura data. imi doresc sa'ti fi spus atunci ce aveam pe suflet, acum e prea tarziu. chir imi doresc sa'ti fi spus...imi pare rau. poate o sa am ocazia candva, cine stie. imi pare rau. imi pare rau ca realizam cat de mult iubim o persoana abia dupa ce o pierdem.

te iubesc, "duuude", si mi'e extrem de dor de tine..

http://www.youtube.com/watch?v=SvRzF-kCoiI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu