sâmbătă, 12 februarie 2011

leapsa FTW !

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
cand am luat 3 note de 10 in aceeasi zi. :]]
2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Pe Xela..
3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
la facutu' de ras. ^^
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
pai ma arunc mereu cu capu' inainte, n'am rabdare si sunt obraznica . ;;)
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
banii nu aduc fericirea, deci exclus. :]
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
ca sunt metalista . :]] asta e mostenire genetica. B-)
7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
cand ma trezesc dimineata, ma uit in olginda, si desi arat ca o mumie mie imi place, pentru ca sunt eu, si atat. :]
8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
eu. :-??
9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
:-? claxoanele .
10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
cand m'a sarutat prima data. :">
11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
o cartela pentru acces in culise la un concert Metallica ;;)
12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
au fost prea multe . :]]
13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
oare?
14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
..cand m'a intrebat Xela de ce vreau sa ma despart de el. :|
15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?
multumesc ca imi amintesti. m'as duse la Sonisphere, FTW !
16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
cu D . :]]]]
17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
"am cazut in canal in drum spre scoala ." X_X
18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
infidelitatea si minciuna . same as D . :]
19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
oh..
20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
porcu' meu roz. pe care inca il mai am si dorm cu le in fiecare seara. :">
21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
pe mama.
22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
tot pe mama.
23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
despre stiinta si tot ce tine de natura. :]
24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
oare? :|
25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
:-? cand spun ce simt pentru cineva.
26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
dragoste.
27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
langa mama.
28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
balena in celofan? :]]]]]]]
29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
pai ar fi multi . :]]
30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
sa apuc sa ii vad macar o data pe Metallica live. :|
31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
nu stiu, am luat de la fiecare cate putin si asa a rezultat esenta mea de Mady. :]]
32. Care a fost primul tău vis împlinit?
cand am fost la Guns n Roses ;;)
33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
anu' asta. in vara.
34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
Nestea de mango si ananas. :]]
35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
eh, D. stie . :">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu