vineri, 4 februarie 2011

far away, long ago.

your breath
and
your body
and
the taste of your skin

visez. cu ochii deschisi. si'mi place ce visez. toata ziua m'am gandit numai la tine. da, recunosc, nu pot sa ma gandesc la altceva. povestea asta fara inceput si sfarsit, cred ca e magic. nu ma intreba la ce ma refer, ca nu stiu. cred ca esti tu. atat de special, doar tu. asta'i in mintea mea. si iar nu stiu de ce. nu vreau sa stiu de ce, nu vreau sa stiu cum se numeste senzatia asta, nu vreau sa stiu daca si tu te gandesti la mine, nu vreau sa imi pese, nu vreau sa mai vad pe nimeni, nu mai vreau sa ma gandesc la nimic. tu. tu, tu, tu, tu! vreau doar sa ascult melodia asta magica care ma face sa visez la povestea mea magica care se invarte in jurul tau. hai sa va spun povestea mea. era odata, demult. eram noi. doar noi doi. era atat de frumos, era o lume numai a noastra. ma simteam ca o printesa, intr'o rochie alba, simteam cum plutesc. dansam. nu ma simteam asa pentru ca eram printesa, sau din alte motive. ma simteam asa pentru ca eram a ta, iar tu al meu. nu putea fi mai perfect de atat. pacat ca e doar povestea care misuna acum prin capul meu. ah, nici n'ai idee cat de mult as vrea sa te strang in brate. ah, cat de mult vreau sa fi aici. am nevoie de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu