miercuri, 9 februarie 2011

so what's the use of my confessions to a crime?

" what I've felt
what I've known
sick and tired
I stand alone. "


ok. am inteles ca sunt un copil. am inteles ca nu am nicio sansa. am inteles. chiar cer prea mult? vreau doar putina atentie ! ma intreb daca oamenii astia gandesc macar putin cand spun "nu vreau sa te fac sa suferi!" ? nu cred. daca ar gandii, nu ar mai spune'o, ca doare si mai rau ! bloody hell, mai bine spune'mi ca nu vrei sa ma vezi, ca nu ai chef de mine, ca nu iti pasa de existenta mea, decat sa pretinzi ca te intereseaza ! hate me ! hate me, just don't act like you care ! doar pleaca, pleaca si lasa'ma ! prefer sa nu te mai vad, sa nu mai stiu nimic de tine. chiar nu ai idee cat de 'placut' e sa te simti asa? cred ca nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu