vineri, 4 februarie 2011

inca o leapsa.

Principala trasatura a caracterului meu: nebunia.

Calitatea pe care o prefer la un barbat: sinceritatea.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: sinceritatea.

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ca sunt ei. si sunt ai mei. xD

Principalul meu defect: repezeala.

Ocupatia mea preferata: uitatu' pe pereti. :|

Visul meu de fericire: sa gasesc dragostea adevarata. [daca exista]

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa nu'l vad pe John. :[

Ce-ati vrea sa fiti? copilu' lu' James Hetfield. 8-> am si eu voie sa visez. :D

Tara în care-as vrea sa traiesc: Hawaii.

Culoarea preferata: negru.

Floarea preferata: iarba. 8-|

Pasarea preferata: Pheonix.

Prozatorii mei preferati: ma'ta.

Poetii mei preferati: N. Stanescu, M. Eminescu

Eroul meu preferat: tac'tu.

Eroina mea preferata: ma'ta.

Compozitorii preferati: sor'ta. [wtf?:|]

Pictorii preferati: Goia.

Eroii din viata reala: James Hetfield.

Eroinele din istorie: Diana.

Bautura si mancarea preferate: martini. muffins.

Numele preferat: James.

Ce detest cel mai mult: pisatu' la icre.

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: ma'ta, tac'tu, si restu' neamului 8-|

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: glontu'n cap. _|_

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: nemurirea.

Cum as vrea sa mor: impacata. [in bratele lui]

Starea de spirit actuala: intunecata.

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: a?

Deviza mea: traieste'ti viata. una ai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu