joi, 27 ianuarie 2011

I hate everything about you.

"Why do I love you?"

Ya, bitch, te urasc. Nici macar atat nu meriti. Si daca te urasc, si sa stii ca te urasc!, de ce nu mi te pot scoate din cap? Ce mi'ai facut? Pleaca! Imi doresc sa nu te mai vad niciodata, doare prea tare, indiferenta aia din privirea ta, doare, copil fara creier! Iti mai aduci aminte cand plangeai pe umarul meu din cauza ei? Stiu ca'ti amintesti, dar nu vrei sa recunosti. Erai atat de deprimat, imi spuneai ca nu mai suporti, mereu ma intrebai de ce iti face asta, de ce o mai iubesti dupa toate cele intamplate, de ce nu poti sa o uiti. Nu am stiut sa'ti raspund, crede'ma ca mi se rupea sufletul cand te vedeam asa. Stiam ca o iubesti, si stiu ca si acum o iubesti. Singura parte pe care nu o inteleg e ce mi'ai facut mie. Stii ceva, copil? Acum inteleg ce simteai atunci. Cu ce ti'am gresit? Ca am fost intotdeauna acolo pentru tine, ca te'am ascultat si am incercat tot ce mi'era cu putinta ca sa fiti fericiti? Cu asta am gresit? Multumesc, dupa cate am facut pentru tine, asta mi'e rasplata. Stii, copil, atunci spuneai ca nimeni nu stie prin ce treci. Ai spus ca nu ai avut nicio intentie sa ma ranesti. Atunci de ce ma ranesti atat de tare? Iti face placere sa ma vezi cum sufar? Sau pur si simplu chiar nu'ti pasa? Defapt, copil, nici mie nu imi pasa. Mi'a pasat prea mult, si uite unde s'a ajuns. Stii ce doare cel mai tare? Eram frati, remember? Poate e mai bine asa.

Felicitari. Ai reusit sa ma faci cu adevarat sa inteleg prin ce ai trecut din cauza ei. Sper ca esti bucuros, ai frant o inima reasamblata. De parca nu ar fi fost de ajuns ca a fost franta o data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu