vineri, 20 mai 2011

undeva, candva, dar nu aici. nu acum.

so. am zis in postarea anterioara ca am sa detaliez ce s'a intamplat in ultimu' timp. pai..ar fi cam asa. asta a fost probabil cea mai geniala saptamana. festival club A. absolut minunat. bere, multe tigari, prieteni, rock & stuff. vineri. Vita de Vie. praf de stele..cat pot sa iubesc melodia aia. sambata. Travka. m'am simtit ca la un concert adevarat. mai ales cand "pluteam" peste multime. siii corabia nebunilor . 8-> duminica. a inceput distractia. in fata, langa scena. Luna Amara. divin, ce sa mai. si am cantat Rosu Aprins 8-> . luni. scoala. si vestea "minunata", care s'a lasat cu un deget rupt. o sa'mi aduc aminte data viitoate sa nu mai fac box cu peretii. marti. Cargo. mai mult decat divin. pur si simplu, cand a inceput "daca ploaia s'ar opri" nu am putut sa imi stapanesc lacrimile. nevermind. am simtit cum cedez. nopti nedormite, oboseala, stres, si..mda. dupa ce mi'am varsat suficiente lacrimi , am plecat si spre casa. si cu cine ma intalnesc ? chiar cu..mda. nu cred ca mai tre' sa spun. si ghici ce ? era cu o tipa de mana. atunci s'a rupt ceva in mine. parca tot ceru' ala negru si plin de fum mi'a cazut in cap. vibrau in mine prea multe sentimente. nici eu nu mai stiam. il iubesc si'l urasc in acelas timp. si atunci n'am reusit sa schitez decat o reactie. i bursted in tears. a doua oara in aceeasi seara. si tot drumu' spre casa am cantat "ploaia". miercuri. o zi ciudata. ca orice om batut in cap, caut sa imi scald durerea in bere si tigari. iar excesul de acestea duce la "efecte secundare". care duc la alte chestii. care ma rog, nu conteaza. si inainte de Iris am plans. iar. apoi m'am dus prin multime, numai sa nu'l mai vad ca e acolo. si ca nu ma tine pe mine in brate, ci pe alta. si m'am drogat cu niste muzica buna. dar inca aveam senzatia ca lipsea ceva. si s'a terminat si festivalu'. care a fost minunat. chiar daca am mai spus asta, o mai spun. plus ca a fost mega distractie cu betivii mei. a fost perfect.

PS: va rog, omiteti partile cu "i miss you" si chestiile astea. mi'am dat seama despre ce asshole scriam si bateam campii aici. da' mi'e prea lene sa mai stau sa rectific tot postu'. ^^

2 comentarii:

  1. :) hei. nu te cunosc :D dar cred ca-mi dai seama de cine vorbesti tu acolo.. si sa stai linistita ca asa a facut la mai multe ..:-j mai ales mie dupa ce am fost 14 luni impreuna:-j... numai minciuni stie sa zica:).. nu-l mai asculta:-j...

    RăspundețiȘtergere
  2. sad..but true. de fiecare data cand incep sa tin la cineva patesc chestia asta.

    RăspundețiȘtergere