miercuri, 25 mai 2011

random.

goooood. mi'e dor de concerte. mi'e dor, dom'le! si acum ca vine vacanta, asta o sa fac toata vara. iau toate concertele la rand. ma rog, vad eu de unde fac rost de bani. baaaaaai. mi'e al dracului de dor. mai ales de Lunaa. 8-> si de Cargo. 8->8-> siiiii de toate si toti si atmosfera si sa ma ridice aia pe sus si sa le dau la oameni cu cracii in cap. stiu, asta a sunat ciudat. da' atunci era prea genial. a siii mai e o saptamana si inca putin siiiiiiiiiiiii vine Pufu. 8-> abia astept abia astept abia astepeeeept! plus ca astept chestia asta de mai bine de doua luni. si o sa fie o zi megasupergeniala. si da, sunt foarte plictisita si nu am dispozitie sa scriu chestii dinalea triste cu o tenta morbida pe care le scriu de obicei [mai ales sub efectul Luna] asa ca scriu toate prostiile care imi trec prin cap. param pam. hai ca va las. BYE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu