luni, 16 mai 2011

cenuşi de gri dorian.

ia'mi tot ce mi'ai dat, i'am tot ce'am visat, ca si cand as fi asfaaaaaalt..si ascult melodia asta de ceva timp, desi imi induce o stare de despresie grava. nu mai am nevoie de nimic. si de nimeni. doar de ei, prietenii mei. o tigara [da Vali, tigara, nu tigare, scuze pentru gresala aia], si o sticla de Jack. iubitul meu Jack. in rest, poa' sa se duca naibii. asa sunt eu, vorba lu' Tudor, daca nu iti convine esti invitatul meu sa pleci.
in fine, am promis ca nu mai vorbesc despre dragoste. deci, subiect mort.
daaar, sa va zic despre ultimele zile. au fost mai mult decat geniale. ce poate fi mai minunat decat o saptamana intreaga de concerte ? si atmosfera aia geniala care e la concert, alaturi de oamenii pe care ii iubesc. [o sa dau mai multe detalii alta data, acum sunt prea obosita si sictirita.] n'o sa uit serile astea niciodata. si chiar daca s'a intamplat ce s'a intamplat, nu se schimba cu nimic situatia. nu mai las eu niciun dobitoc sa imi strice distractia.

carpe diem, baby.


am oasele rupte in somn violent, sunt o luna amara ce se stinge incet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu