sâmbătă, 7 mai 2011

and nothing else matters.

heya bitches. stiu, n'am mai scris demult. dar oricum nu ii pasa nimanui. in fine. o sa va zic ce s'a intamplat in ultimu' timp, pentru ca n'am chef s'o dau in chestii poetice acum. si nici n'am de ce. nu sunt trista. nu, din potriva. sunt chiar fericita. si ma inunda o liniste sufleteasca pura. probabil pentru ca stiu ca e aici, cu mine. dar asta e alta poveste. azi nu sunt nici cum. azi sunt eu. simplu, fara introducere, fara cuprins si incheiere. fara regrete, amintiri care ar trebui lasate asa cum sunt & stuff like this. fara prieteni falsi, fara prejudecati, fara prefacatorii. fara cuvinte spuse doar ca sa ne aflam in treaba. fara sentimente la intamplare. fara a ma arunca stiind ca nu o sa ma prinda nimeni. azi sunt asa cum am vrut mereu sa fiu. fara griji.
am invatat sa ma distrez cu o frunza si un bat. am invatat ca iti descoperi adevaratii prieteni cand crezi ca esti singur pe lume. am invatat ca trebuie sa ai rabdare ca sa ajungi acolo unde vrei. si cel mai important, am invatat ca dragostea o gasesti cand nu o cauti.
si desi am negat asta pana acum, m'am schimbat. nu stiu daca in bine sau in rau. si cui nu ii convine..ei bine, problema lui.
however. perioada aia tampita in care sufeream din toate porcariile si puneam orice la suflet s'a terminat. dupa cate s'au intamplat, am devenit imuna. you can not imagine the imensity of the fuck i do not give. (: si de data asta am un final glorios pentru o postare minunata ca asta.

"Trust I seek and I find in you
Every day for us, something new
Open mind for a different view
and nothing else matters."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu