marți, 10 mai 2011

sictir.

heya bitches. din nou. am o stare de tot cacatu'. dar nu cumva sa va ganditi ca sunt trista, doamne fereste. nuuu, sunt doar dezgustata. si cam dezamagita. ce sa mai zic..nu mai zic nimic. oricum nu mai am asteptari de la nimeni, ca de prea multe ori mi s'a dovedit ca cer prea mut. sau mai bine zis sunt inconjurata de incompetenti si idioti. si daaa, prostia nu are limite. si sunt atat de dezgustata si dezamagita incat simt nevoia sa scriu asta si pe blog, ca na, e cul, pa trend, chestii trestii. hai sa ne facem un blog si sa scriem pe el si sa ne credem jmecheri. o dam pe chestii sentimentale, ca na, putem. si ne tine tastatura. deci in seara asta vreau sa fac o promisiune cititorilor inexistenti ai blogului asta, si mie insumi. nu mai scriu in viata mea despre dragoste. si da Oase, ai avut dreptate, dragostea e un sentiment inutil si inexistent. si nu ma refer aici la prietenie & stuff like this, ma refer la prostiile alea siropoase pe care chiar le gandeam si scriam. dar gata. deja devine dezgustator. siii nici nu va inchipuiti cat pot sa fiu de dezgustata. in fine, la ora asta nici ca pot sa mai scriu altceva. da' ce conteaza, oricum nu ii pasa nimanui, decat mie. defapt hai sa nu fiu rea, o sa fiu foarte rea. si am un sfarsit glorios si pentru postarea asta. ce cacat sa mai pun niste initiale pe aici si sa zic "vai X mersi ca m'ai ajutat, vai Y cat te iubesc, vai Z kiss my ass. nu, o sa fiu foarte cum vreti voi sa ii ziceti chestiei asteia si o sa dau numele persoanelor care chiar MERITA sa fie amintinte aici. pentru ca pur si simplu merita, si pentru ca nu conteaza cat sunt de retardati/batuti in cap/nesimtiti si mai stiu eu ce, macar imi fac ziua mai buna si ma ajuta prin simplul fapt ca sunt langa mine, spre deosebire de altii. si cred ca e destul de evident la cine ma refer.
so :
RALUCA. daca nici ea nu'mi asculta toate prostiile, atunci cine ?
RUX. doar e picea mea care fumeaza trabuc. si care e atat de adorabila.
TUDOR. omu' asta ma face sa zambesc oricand. probabil cel mai amuzant om de pe planeta.
si ce sa mai zic de "gasca de la bloc" [stiti voi despre cine e vorba] . mersi ca m'ati facut sa zambesc. mi'ati facut ziua frumoasa. :]
SIIII BINEINTELES MY OLD FRIENDS. care mereu o sa aiba locu' ala special in sufletu' meu si pe care nu o sa ii uit niciodata. ^^

PS:cei care aveti ceva de comentat legat de postarea asta, va rog din tot sufletul sa va tineti gura si sa va vedeti de viata voastra. multumesc.

noapte buna! .

2 comentarii:

  1. Sar'na.>:D< Intotdeauna aici pentru tine.^^

    RăspundețiȘtergere
  2. da se pare ca am fost repede dat la o parte..oricum..vreau sa sti ca ai fost ca o sora pt mine..uneori trebuie sa sti in cine sa ai incredere..si pe cine sa crezi sora si frate..:-J

    RăspundețiȘtergere