duminică, 16 ianuarie 2011

Leapsa II

1. Ce faci ? - stau pe scaun.
2. Ce vezi ? - fereastra de net.
3. Ce auzi ? - Evanescence - Lithium
4. Ce simţi ? - singuratate. si mi'e cam somn.
5. Ce citeşti ? - blogul cuiva.
6. Cum te consideri ? - varza.
7. Trei defecte. - nepasare acuta. obraznicie acuta. lene acuta. (sunt bolnava grav :] )
8. Ce te face fericită? - sa'mi vad Piciu`.
9. De ce îţi este teamă? - de mine.
10. Unde te refugiezi ? - in balcon.
11. Ce este important ? - sa faci tot ce`ti trece prin cap, sa profiti de viata, Metallica [nu ma simteam eu bine daca nu pomeneam asta xD]
12. Ce înseamnă azi pentru tine? - o zi in care m'am benoclat la monitor si nu mi'am vazut Piciu` :| => prea trist.
13. Dar ieri ? - o zi pe care n`o s`o uit.
14. Ce urăşti cel mai mult ? - societatea in care traim.
15. Ce iubeşti cel mai mult ? - Metallica [da stiu, sunt obsedata] , viata :]
16. Azi te simţi. - singura, plictisita, somnoroasa.
17. Ai pierdut. - concertu' Metallica ! damn it, o sa regret asta toata viata !! :|:|
18. Esţi mândră de tine pentru că ... - traiesc. mai mult sau mai putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu