luni, 13 decembrie 2010

Snuff


Decembrie. Ah, din nou iarna. Vine Craciunul...cat l'am asteptat. Atmosfera aia a sarbatorilor, peste tot luminite, clopotei...atat de frumos. Parca oamenii sunt mai iubitori acum. As lua pe toata lumea in brate. Macar acum sa renuntam la sentimentele "negative" pe care le avem fata de anumite persoane si sa fim mai buni, de dragul sarbatorilor. Si vreti sa va zic ceva? Sunt fericita. Oficial! Am uitat de toate. In sfarsit, doamne, am trecut peste. De data asta vorbesc serios! :] Cred ca Mosu' a venit mai devreme si mi'a adus cadoul pe care nu credeam ca o sa'l primesc, Cel putin nu Craciunul asta: dragostea. Am inteles ce inseamna cu adevarat sa iubesti. Si, cateodata ajunge o privire ca sa lasi in urma o intreaga istorie. Chiar mi'era dor de starea asta. Aproape uitasem cum e. Dar acum pare perfect, desi nu am niciun motiv mare si tare pentru fericirea asta. E pur si simplu aici si aici vreau sa ramana! :] Poate e din cauza unui mic pusti dragut, poate ca vine vacanta, sau poate ca am reusit sa vad cu adevarat frumusetea momentului. Deocamdata, nu'mi pasa. Am timp sa ma gandesc la asta. Vreau sa savurez clipa, cat mai pot, chiar daca ma arunc cu capul inainte in ceva nou.
PS: Multumesc D. Multumesc ca ai fost acolo pentru mine. ♥

PPS: V. , am uitat sa'ti zic ceva: iubesc ochii albastrii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu