joi, 30 decembrie 2010

...asta singur intr'o zi de vara o vei afla.

Si am aflat. Nici atunci n'am stiut si nici acum nu stiu ce e. Din clipa aia, a inceput. Acel ceva ce nu stiu ce e. O fi dragoste...poate, nu conteaza. Nu'mi pasa. M'a dat peste cap. Am renuntat la multe chestii si as renunta si acum, doar ca sa fiu cu el, pentru ca e singurul lucru pe care mi'l doresc. Sa fiu cu el si sa nu ne mai desparta nimic. Da, acum e perfect...dar cat o sa dureze?

"Am fi putut fi singurii, Fat-Frumos."

Chiar nu exista cuvinte sa descriu ce simt acum. Vreau doar sa nu se termine niciodata. Ceea ce e imposibil. Macar mi'am recapatat speranta. Poate intr'o zi o sa ne revedem pe plaja si'o sa reinvie momentele alea...Indiferent de distanta, indiferent de ce o sa se mai intample, stiu ca un singur lucru o sa ramana neschimbat - ce simt pentru el.

Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu