luni, 1 noiembrie 2010

Si am invatat...


...ca totul trece, si acum, in mod surpinzator, m'am convins. Unele lucururi, pur si simplu, iti raman imprimate in memorie, dar iti aduci aminte doar de momentele frumoase, uitand numai ura ce a ramas in urma.
...ca trebuie sa pretuiesti ce ai. Am tot ce si'ar putea dori cineva vreodata. O viata frumoasa. M'am decis sa nu mai visez la ce nu o sa am niciodata si sa profit din plin de moment, pentru ca oricand se poate sfarsi.
...ca tristetea e un sentiment inutil. Daca, atunci cand esti trist, stai singur in casa, pe intuneric, asculti muzica trista si iti plangi de mila, nu o sa faci decat sa iti inrautatesti situatia. Zambeste, sigur o sa te simti mai bine.
...ca sunt 1000 de motive pentru care poti sa zambesti, chiar daca esi trist. Uita'te putin in jurul tau si iti vei da seama ca, defapt, lucrurile banale cu care traim zi de zi sunt cele mai fascinante. Pacat ca multi isi dau seama de asta dupa ce le pierd.
...ca exista anumite persoane care te iubesc cu tot cu defecte.
...ca, atunci cand cineva iti spune ca te iubeste, ar fi bine sa ii spui ca si tu simti la fel. Chiar daca in acel moment nu simteam la fel, am invatat sa il iubesc si sa trec peste ce nu credeam c'o sa trec vreodata.
...ca bucuriile vin cand nu te astepti.
...ca e de ajuns o secunda de gandire limpede ca sa iti schimbi toate conceptiile despre viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu