marți, 2 noiembrie 2010

Freedom.

Bloody Hell, lasati'ne in iadul nostru ! Ce nu intelegeti oameni buni? N'o sa ne schimbam niciodata ca sa va intram voua in gratii ! This is what we are ! Party animals, fuckin emos ,crazy mother fuckers, missunderstood gang of l'ill monsters ! Da' stiti care e chestia importanta? Ca suntem noi ! Pur si simplu, asa suntem. Nu ne'am schimbat si nu ne vom schimba vreodata, pentru ca un nebun, e totusi un nebun. Astia suntem noi, asta sunt eu. D'asta ma iubesc ei, pentru ca sunt eu, acel eu unic. Nu'mi e rusine sa'mi spun parerea, nu mi'e rusine sa vin si sa va spun voua, comunisti imputiti, cocalari infecti, ca sunteti jalnici. Nu mi'e rusine sa va scuip intre ochi, chiar daca sunt una contra 10. Prefer sa mor cu zambetul pe buze acum, sa mor pentru ce am mai scump, sa mor in numele a tot ce am iubit, sa mor in numele prietenilor, sa mor in numele libertatii ! Decat sa traiesc toata viata dupa regulile lor stupide, mai bine imi pun castile in urechi cu Metallica la maxim si imi trag un glont in cap, and this is how ends my fuckin' happy life ! :] De cate ori tre' sa mai fie explicata chestia asta ca sa se inteleaga clar si raspicat? Ne priviti ca pe niste delicventi? Treaba voastra. Sa ne pupati in fund, oricum nu ne pasa. Ne'am saturat sa ni se puna diferite etichete si ca toti de sus sa se uita stramb la noi doar pentru felul in care ne traim viata. Daca voi ati ales sa traiti asa, sa faceti ce spun altii, sa va calcati demnitatea in picioare ca sa multumiti pe cine stie cine, sa renuntati la cele mai frumoase aspecte ale vietii pentru bani si pentru a da bine in fata alora? Aleluia si un praz verde. Asta nu inseamna ca noi tre' sa facem la fel.
Am jurat ca nu ne vom schimba. Si nu o vom face. Am facut pariu cu viata ca o sa raman asa cum sunt acum cate zile oi avea, pana cand soarta o sa hotarasca ca mi'am facut menirea pe Pamantu' asta ! Sunt gata sa trec peste orice, sunt gata sa ard in iad daca asta considera ca merit. Si daca chiar exista cineva acolo sus, el ne iubeste asa cum suntem si vom ajunge acolo, in raiul sau iadul nostru de oameni imbracati in suflete de copii nebuni. Asa ca lasati'ne in pace. N'o sa ne intelegeti niciodata, asa ca mai bine renuntati, pentru binele tuturor.

NOW AND FOREVER !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu