miercuri, 27 octombrie 2010

Bored.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.

“-Iti place sa'mi privesti corpul, murmura ea[...]“

2. Fără să verificaţi, cât e ora ?

Cred ca vreo 9 si ceva.

3. Verificaţi.

E 10:49. Sunt total aeriana :]

4. Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă) ?

O pereche de pantaloni negri trei-sferturi si un tricou larg, portocaliu. A, si sosetele mele pufoase :D

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi ?

La ce imi scrie Deni pe Wall. (Feisbuc ruleaza !)

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului ?

Muzica. (Vama Veche - Fericire)

7. Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?

Sambata trecuta, Afi Palace, movie time xD

8. Ce aţi visat ieri noapte ?

O tipa care a venit la mine la scoala si vindea stilouri cu Metallica. -.-

9. Când aţi râs ultima dată ?

Azi. :]

10. Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi ?

Un poster cu "Alvin si Veveritele"

11. Care-i ultimul film pe care l-aţi văzut ?

Resident Evil - Afterlife

12. Aţi văzut ceva ciudat azi ?

Nu :-? Sau poate. Habar n'am.

13. Ce părere aveţi despre acest chestionar ?

E funny, avand in vedere ca n'am nimic mai bun de facut.

14. Spune-ne ceva ce nu ştim încă.

Mi s'au stricat castile de la iPod. o.O

15. Prenumele copilului dumneavostră, dacă ar fi fetiţă.

Raluca - Alexandra

16. Şi dacă ar fi băiat?

Octavian

17. V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate?

Da. In Hawai, intr'o cabana pe plaja.

18. Ce aţi dori să vă spună Dumnezeu la Porţile Raiului?

"O bere? Un whisky? O tigare?" nu cred ca o sa ajung acolo, dar in fine.

19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, ce ar fi ?

nepasarea, durerea, boala, rautatea.

20. Vă place să dansaţi ?

Da :-? Headbang \m/

21. George Bush ?

Nu, James. 8->

22. Ce aţi văzut la televizor ultima dată ?

Stoked :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu