vineri, 21 mai 2010

Asa nu!


A mea 'lunga' viata nu are prea multe capitole. E ca un circuit cu becuri legate in serie. Se arde unu', se ard toate. Asa e si in capu' meu. Un capitol trist le intristeaza pe toate...intr'un fel. Hai sa incep o viata noua. Un capitol nou. Unul mai fericit, fara regrete, fara suferinta, fara tristete, fara griji. Oare asa sa fie? No...nu cred. Nu exista sat fara caini. Fiecare capitol din viata unui om are parti mai bune si mai putin bune. Fiecare are si o doza de tristete in el. Vorba aia, lucrurile bune vin in portii mici. Sunt fericita trei zile si sufar trei luni. Ce afacere profitabila! Acum, asta este. Ironia sortii. Pana la urma, daca tot ar fi numai in roz, nu ar mai fi nici o bucurie in viata. Da nici chiar asa! Bun, acum sa zicem ca as incepe o 'alta viata', si as uita toate lucurile rele intamplate pana in momentul de fata. Da' orice poveste, cat ar fi ea de trista, tot are un final fericit. Sau cel putin asa cred eu. Zic ca nu pot sa (il) uit, dar defapt nu vreau. Nu vreau sa uit. Sunt prea multe ca sa le uit. In fine, merg si eu pe incredere si zic ca timpul o sa stearga urmele, desi stiu ca nu e asa. Si totusi, am realizat ceva. Ceva important, as spune. In viata nu trebuie sa suferi. Nu trebuie sa iti pese decat de cei carora le pasa de tine. Nu trebuie sa pui la suflet tot ce auzi. Trebuie sa si uiti unele lucruri, chiar daca nu vrei. Trebuie sa pui punct uneori, chiar daca vrei sa dureze o vesnicie. Trebuie sa ierti, chiar daca tu nu ai fost iertat. Dar cel mai important, trebuie sa iubesti. Iubesc, desi eu nu sunt iubita. Mare durere sa iubesti, dar mare nenorocire sa scapi de aceasta durere. Ca sa poti sa iubesti, trebuie sa si ierti. Cateodata, oamenii spun lucruri pe care nu le simt cu adevarat. Si eu am facut asta. Fara intentie. Pur si simplu, s'a intamplat. Si lucruri de genul se intampla fara sa iti dai seama. Dar mai pot sa repar ceva acum? Raul e deja facut. Nu pot decat sa imi cer iertare. Regret din tot sufletul ce am facut. Singurul lucru pe care pot sa il fac acum e sa astept. Astept sa iti dai seama cat de rau imi pare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu