duminică, 20 martie 2011

nothin' lasts forever.

s'a dus si asta. iti amintesti cand spuneam ca nimic nu ne va desparti ? am jurat ca vom fi acolo una pentru cealalta. ce a mai ramas din toate astea ? juramintele incalcate, minciuni, barfe si ura. frumos, nu ? era singura persoana in care imi pusesem toata increderea. stiam ca o sa fie langa mine cand o sa am nevoie, stiam ca o sa imi stearga lacrimile si ca o sa imi redea zambetul in cele mai grele momente.

unde s'au dus clipele alea ? noptile pierdute cu whisky, Metallica, si discutii interminabile despre orice..mai stii cand stateam pe balcon la minus nu stiu cate grade in pantaloni de pijama si ne uitam la stele ? sau cand faceam noi mari planuri pentru petrecerea aia..sau cand te puneam eu sa imi faci senvisuri bune la doua noaptea si mi'ai storcit rosia pe mine..sau cand ne imbatam ca doua bufnite din lichior..sauuu cand imi venea mie inspiratia de poze la tine in baie sau cum mergeam prin camp si toate celelate chestii tampite pe care le'am facut impreuna. stii, o sa imi lipseasca momentele alea. a fost frumos, cat a fost. imi pare rau ca s'a terminat. dar asta e, pastrez amintirile.

Un comentariu: