luni, 14 martie 2011

i don't care.


I try to make it through my life, in my way, there's you
I try to make it through these lies, and that's all I do

Just don't deny it,
Don't try to fight this ,and deal with it

and that's just part of it.


mi'au luat tot. tot. am ajuns o umbra. m'au parasit. taman ei, pentru care eram gata sa las tot, credeam ca insemn ceva pentru ei. poate nu chiar atat cat insemnau ei pentru mine, dar macar ceva. m'am inselat. rau. pentru ce sa lupt? am obosit. am obosit sa fiu obosita. nu mai pot sa lupt, nu mai vreau. mereu am spus "las' ca trece", "toate se rezolva". am spus ca o sa fiu puternica, ca o sa trec peste toate. ce rost are? oricum nu o sa fie niciodata bine. si pana la urma cui ii pasa? nimanui. am terminat. de tot.

"don't say anything, just go away."





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu