miercuri, 20 octombrie 2010

Capat de drum



..m'am saturat sa aud de la persoanele la care tin cel mai mult ca cine stie ce minunatii vor sa faca.."ma arunc de pe bloc !", "imi tai venele ! nu mai suport!". Si cand ma gandesc ca acum putin timp spuneam si eu tampenii de genu' imi vine sa'mi dau cu ceva in cap, in speranta ca poate imi revin la normal. Din nefercire, am pierdut un prieten bun, un om deosebit, mereu cu zambetu' pe buze, mereu zbanghiu. El nu si'ar fi dorit niciodata sa moara, nu cred ca vreodata i'ar fi trecut prin cap sa se sinucida din cine stie ce motiv stupid. Si totusi, marea divinitate care se presupune ca ne ajuta si ne iubeste, nu l'a ajutat. L'a lasat sa moara. Ce'a ramas in urma lui? Multe lacrimi, suferinta si durere. Dar si niste momente de neuitat. Daca acum ne'ar privi si ar vedea ce aiureli spunem si ce ganduri morbide avem, sunt sigura ca ar zice sa ne potolim si sa ne vedem de ale noastre, pentru ca viata e frumoasa si daca nu stai bine la capitolul "amor". So, fuck with that ! Sunt multe alte lucruri mai importante sau care te pot face sa zambesti.
..acum, de fiecare data cand imi trece prin cap ca ar fi mai simplu sa atentez la sanatatea mea, ma gandesc la oamenii care poate mai au o singura zi de trait si care ar da orice sa fie in locul meu.
..so, sfatul meu pentru cei care au ganduri de genu' asta e sa reflecte putin pe tema asta inainte sa faca vreun gest necugetat. Cateva secunde de neatentie pot costa o viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu