joi, 15 aprilie 2010

Love sucks


Bun. Acum fac abstractie de cele doua articole de mai jos, pe care le'am scris mai demult pentru ca eram indragostita. Dragostea astea...ce te indeamna sa faci. La inceput m'am gandit sa sterg acele 2 articole care reflecta sentimentele mele fata de o persoana careia s'a dovedit ca nu ii pasa de mine, dar m'am razgandit. O sa le pastrez ca sa imi aduc aminte ca, totusi, pot sa si iubesc. Dar in momentul de fata imi vine sa sar de pe un pod si sa las in voia sortii ce s'ar putea intampla cu viata mea. Oricum acum nu mai conteaza pentru ca sunt prea trista ca sa mai gandesc logic sau ca sa imi mai pese. Si iar sufar ca un copil tembel ce sunt, sufar si stiu ca nu merita. Orice om normal ar trece peste si nu ar mai privii in urma. Dar nu, eu tre' sa despic firu'n paispe si sa ma gandesc cum ar fi fost daca as fi facut unele lucruri altfel. Nu pot sa trec peste asta. Cel putin nu atat de repede.

De ce trebuie sa fie atat de greu? Defapt, lucrurile sunt foarte simple. Oamenii le complica cu chestii de genul "nu stiu". Spune frate "Da" sau "Nu". Acel "nu stiu" care nu sunt sigura ca vine din suflet incurca extrem de mult treburile. Poate daca nu ne'am mai lasa influentati de cei din anturajul nostru ar fi altfel iar raspunsurile ar fi date din inima. Dupa parerea mea cu cat gandesti mai mult un raspuns pe care vrei sa il dai, cu atat e mai departe de ce simti.

Si cum devin din ce in ce mai trista, o sa ma opresc aici. Revin cand nu o sa mai sufar atat de mult (asta inseamnand niciodata...)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu