miercuri, 14 aprilie 2010

Ce inseamna sa iubesti


Cand cineva indreapta mingea spre tine incercand sa te loveasca, dar nu il lasa inima, inseamna ca tine la tine? Dupa parerea mea da. Daca nu i'ar pasa de tine ti'ar da una in cap si ai incepe sa plangi (si mai ales cand iti cam place persoana in cauza nu te doare numai capul, ci si sufletul). Poate nici nu isi da seama ca tine la tine, dar nu poate sa te raneasca. Vrea sa te ude cu apa iar tu te asezi in fata lui si spui "Stiu ca nu poti sa o faci!" iar el lasa sticla jos si iti raspunde razand "Atunci poate stii de ce!". Oare ce vrea sa insemne asta? Cred ca e una dintre intrebarile alea afurisite fara raspuns care te macina mult timp. Ei bine, pe mine ma macina. Daca nu aflu cat de curand ce a vrut sa spuna cu acea propozitie, nu o sa mai dorm noaptea! E putin ciudat ca acord o atat de mare atentie unei propozitii nevinovate...poate chiar nu are niciun inteles, sunt doar vorbe goale. Totusi, pana nu imi dau seama ce e cu ea, nu ma las.

Cred ca am inteles ce inseamna sa iubesti. Cand nu e in preajma mea zic ca nu am nici o treaba cu el si reusesc sa imi bag in cap ca nu mai exista nici cea mai slaba sansa pentru mine, mai pe scurt gandesc logic. Dar, cand se apropie de mine, imi uit toate principiile si numai tin cont de nimic din ce am zis cu ceva timp in urma. Cand face gropitele alea in obraji e atat de dulce...cand zambeste...of...il ador! Desi imi jurasem ca nici nu ma mai uit la el, tot intorc privirea cand trece pe langa mine. De ce? Nu pot sa explic. Din moment ce nu pot explica, nu e ceva logic. E peste puterea mea. Pur si simplu fac ce imi spune inima. Nu ma mai intereseaza ce spune lumea, nu ma intereseaza daca rad. Nu imi pasa. Ca, la o adica, daca imi pasa de parerea lor ce rezolv? Nimic. Doar ma complic mai rau.

Sunt constienta ca sunt mari sanse sa gresesc si sa o dau in bara...din nou. Dar risc. Si stiu ca nu e bine sa risc. Deci gandesc. Si ,chiar daca se presupune ca am gandit ce am facut, tot risc. Risc pentru ca iubesc, nu? Daca nu mi'ar pasa nu as mai risca aiurea ca sa intru in belele si mai mari. Poate ma insel si lui chiar nu ii pasa. Acum, asta e, numai el stie adevarul. Pacat ca nu vrea sa mi'l spuna si mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu