vineri, 10 iunie 2011

rock you like a hurricane!

deci oficial a fost cea mai geniala seara. prea tare concertu'. si acum sa va povestesc cam cum a fost. ne'am dus noi acolo, si bineinteles ca eram imprastiati, unii pe la normal, eu pe la golden, cu tata si matusemea. asa ca mi'am gasit cu cine sa stau. am cunoscut doi tipi si o tipa de la Mihai. pe care i'am corupt sa mearga cu mine in fata si asa am ajuns langa scena. a inceput Trooper. ne'am zbenguit noi pe acolo, chestii trestii, si la sfarsit am prins si o pana. mwhahahaha am pana cu Trooper. apoi pauza vreo juma' de ora in care le'am baut sucurile alora si am facut caterinca pe acolo cu lumea noua pe care am cunoscut'o. apoi au intrat Scorpions ! 8-> au facut aia un show, huoo, nici nu se vedea ca au 60 de ani frate. am urlat pana mi'au decedat corzile vocale, am sarit si am cantat si de toate. si dat fiind faptul ca am stat aproape de scena, am vazut perfect si se auzea super smecher. si a facut Kottak un solo de tobe..kick ass nene! defapt toti au fost geniali. cea mai epica seara. 8-> ROCK 'N ROLL FOREVER!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu