miercuri, 29 iunie 2011

'Tallica 'till death!

acum ceva timp am realizat o chestie. pe blogu' asta am scris toate tampeniile pamantului, despre diferite persoane si iubiri proaste si altele. da' nu am scris despre cea mai importanta parte a vietii mele, si una dintre foarte putinele chestii pe care le iubesc mai mult decat pe mine. si aume muzica. mai exact metalu'. si mai exact, Metallica. de ce? pentru ca Nothing Else Matters este prima piesa a lor pe care am ascultat'o, si care imi aminteste de prima mea "dragoste", si prima piesa de la o trupa de metal pe care am asculat'o si de care m'am indragostit. nu'mi pasa de black metalistii aia care nu stiu decat BLACK METAL, for god's sake, care spun ca Metallica sunt overrated si faggots si ca le'a trecut vremea, sau ca's mosi si mai stiu eu ce. oamenii aia sunt incapabili sa inteleaga ca nu'i frumos ce e frumos, e frumos ce'mi place mie! . pana mea, nu poti sa zici ca nu e muzica buna. ca daca nici asta nu e muzica buna, all that crap from our generation, ce e ? si de cand au melodiile termen de expirare ? e lame frate, ca eu nu ma apuc sa comentez de Immortal si alte trupe de genu', cu corpse painturile lor si muzica aia din care nu intelegi mai nimic. doamne fereste, nu zic ca nu sunt ok, imi plac si mie, dar tot nu se compara cu clasicii. pur si simplu, muzica aia nu prea imi inspira nimic. asta e doar parerea mea, da' asta nu inseamna ca am ceva cu restu' .
revenind, Metallica 8-> .
regreeeet in fiecare zi ca nu am fost la Sonisphere si ca i'am ratat, ce pot sa fac acum, decat sa'mi dau palme in cap cand aud ca Tache are pana de la Rob . in fine, eu deja imi fac planuri si scenarii despre urmatorul concert Metallica care nu stim cand va fi, nici macar daca va fi. dar eu sper in continuare, ca daca nu ii vad macar o data live, nu mor impacata, si o sa vin si o sa va bantui pe toti . MWHAHAHAHA . deci o sa vina! si ala o sa fie momentul vietii mele. si nu stiu cum, dar o sa stau in fata si o sa il vad in sfarsit pe Jamyee . 8-> si nu stiu de unde o sa am eu forta sa fac headbang 2 ore, dar o sa am! si o sa fie cel mai genial concert! si scriu toate astea pentru ca e cea mai mare dorinta a mea, sa merg la un concert de al lor. si pentru ca sunt obsedata, recunosc.

JAMES = GOD. METALLICA = HEAVEN.

gata, acum ma simt mai bine. :"> si pentru cei care nu imi impartasesc parerea, sa isi bage un dop in cur si sa asculte black metalu' lor divin. EEEEND.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu