vineri, 25 iunie 2010

Hardcore soul


"Trebuie sa fi destul de nebuna sa asculti rock in prostie!". Asta am auzit in ultimele zile. Chiar asa e? Daca asculti rock esti nebun? Interesant. Eu as zice doar diferit. Oamenilor le e frica de ce nu cunosc. In cazul meu, ma trateaza ca pe o ciudata. Si sitit ce? M'am cam saturat de asta. Sa fiu catalogata drept ciudata pentru ca sunt altfel? De ce? De ce ma condamnati pe mine pentru faptul ca nu ma intelegeti? Negru, tricouri largi, cranii si scheleti, bratari cu tinte si mult rock? Da, cu ele traiec eu in fiecare zi. De'alungul timpului am avut multi "prieteni" care nu au acceptat felul meu de a fi. Pierderea lor. Poate candva vor invata si ei ca nu trebuie sa judece un om dupa aparente. Desi la prima vedere par "iesita din mormant", nu e chiar asa. Cine ma cunoaste cu adevarat stie ce se afla sub hainele negre de rockeritza. Mi'a mai ramas un singur lucru, pe care nu trebuie sa il impart cu nimeni, care nu ma dezamageste si il am intotdeauna alaturi de mine: rock. Nu am pretentia sa intelegeti. Stiu ca nu o veti face. Am incercat sa ma dau si eu dupa moda, sa ma dau dupa ceilalti, dar mi'am dat seama ca nu e pentru mine. Decat sa fiu copia cuiva, mai bine sunt "The Hardcore Kid". Si imi place asa. Unii au incercat sa ma schimbe, altii m'au acceptat asa cum sunt. Aceia sunt adevaratii prieteni. Care te inteleg si te iubesc indiferent de circumstantele mai mult sau mai putin normale. Se mai gaseste cate un ratacit/a sa se ia de mine si de al meu stil, dar niciodata nu m'am simtit si nu ma voi simtii prost in pielea mea. Asta sunt eu. Iubiti'ma asa cum sunt, sau duceti'va dracu! ;] Este frate! Daca mergi cu mine pe strada si ascult rock si dau din cap ti'e ca o sa rada lumea? Pare rau pentru tine, tu esti ala patetic, eu sunt doar aia care a luat'o pe ulei. S'a terminat uleiul? Ce bine! Inseamna ca sunt si eu printre aia normali. Ma simt foarte...naspa! Prefer sa fiu eu aia nebuna si ciudata decat sa fiu in oala cu cretini. Din partea mea, cei care se iau de muzica pe care o ascult si de hainele pe care le port sunt niste oameni ratati de soarta, care prefera sa traiasca facandu'le viata amara altora, in loc sa isi vada de a lor. Pare rau si pentru ei. Poate o sa isi dea si ei seama ca e mai bine sa se preocupe de viata lor, decat sa ii critice pe altii.
So, fuck off! Eu tot venerez rockul, indiferent de parerea voastra :]

Bye, biciz xDD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu