duminică, 14 martie 2010

De ce mi-am facut un blog

"Pentru ca nu aveam ce face" - dupa mintea mea de copil de 12 ani cred ca asta este cel mai banal motiv. Ei bine, nu. Nu mi-am facut un blog pentru ca ma plictiseam. Mi-am facut un blog pentru ca vreau sa impart cu toti parerile, gandurile, sentimentele mele. Daca nu esti de acord cu parerea mea sau crezi ca ce spun eu este stupid, nu ma acuza ca am scris lucrurile astea, acuza-te pe tine deorece nu poti intelege si viziunea celorlalti.
Poate nu este cea mai buna idee pentru prima postare de pe blogul meu, dar eu cred ca cel mai bine e sa incepi cu inceputul.

Un comentariu:

  1. Esti o fiinta incredibila si sfatul meu e sa continui cu blogul tau si in special cu felul tau de a fi...Ai grija de tine si nu lasa pe nimeni sa te faca sa suferi ca nu meriti...:*:*:*

    RăspundețiȘtergere