miercuri, 13 iunie 2012

nu

I HOPE THIS WORLD FUCKIN' BURNS AWAY, AND I'D FUKCIN' KILL YOU ALL.

de ce tot aici ajung ? dupa toate cacaturile care s'au intamplat in ultimu' timp, tot la blogu' asta vechi si prafuit ma intorc. de ce? ca am ramas singura, de aia. defapt, am fost singura mereu. e doar iluzia aia a fericirii, pe care ti'o dau diferite persoane, langa care te simti asa..complet, that sort of feeling like when you're on drugs. si, chiar daca ti'ai spus de n'spe mii de ori ca esti puternic, ca n'o sa iti mai repeti greselile, ca ai inteles in sfarsit, ca ti'ai gasit locu', faci exact acelas lucru pe care l'ai facut mereu. asa credeam si eu, ca m'am schimbat, c'am trecut peste toate, ca da, ca pula mea, viata e frumoasa, da. m'am inselat ca dracu'. i'm fuckin weak. ca doar asta e vesnica mea problema, caderea dintr'o extrema in alta. da.

suntem mizeria umana care canta si danseaza.

nici nu stiu ce cacat e in capu' meu. cre'ca sunt in alt film, sau ceva..

i'm out

Un comentariu:

  1. Hey,viata are suisuri si coborasuri!
    A fost rau,apoi bine,acum e iar rau,si urmeaza sa fie dinou bine!:))Asa e mereu!;))

    Nici fericirea si nici tristetea nu dureaza la infinit!

    RăspundețiȘtergere