vineri, 30 decembrie 2011

the end of the line.


hehe, si uite c'am ajuns iar la final de capitol. ultimele zilele ale lui 2011. a mai trecut un aaaaan. un an in care s'au intamplat o gramada de chestii geniale, in care ne'am schimbat, ne'am maturizat, am gresit, ne'am promis ca n'o sa ne mai repetam greselile, si'o sa invatam din ele, am evoluat. si, cel mai important, am inteles unde mi'e locul, si asta datorita unor anumiti oameni, de care acum nu mai stiu nimic, si'mi pare rau sa aud ca "mai bine imi trageam un glont in cap decat sa te fi cunoscut pe tine". sad, but true. am cunoscut alti oameni minunati, unii au plecat, unii au ramas, unii s'au schimbat, unii sunt departe, unii ma urasc din tot sufletul, unii inca tin la mine, cred. dar, anul asta a fost special, pentru ca, well, am trecut prin atatea faze retardate cu atatia oameni genial de retardati, cu care am ras, am plans, am baut pana ne'a iesit pe ochi, am descoperit alte chestii noi si geniale. si, mi'am dat seama ca, indiferent de ce se intampla, ceva o sa ramana mereu neschimbat, ceva ce ne uneste, ne face sa ne simtim bine, ne defineste, ceva ce m'a facut sa imi dau seama unde si cu cine trebuie sa fiu, sa inteleg cine sunt si incotro o s'o apuc. si cred ca stiti despre ce e vorba: muzica. da, metalele mele prestioase, care o sa imi reaminteasca mereu de momentele alea, de anumite persoane, de cum obisnuiam sa fiu si cum sunt acum, de visele despre care majoritatea imi spun ca o sa piara odata cu varsta. nu, ele o sa ramana, si muzica o sa le tina in viata.
de'asta a fost special anu' asta. si, bineinteles, pentru ca tot ce'am facut, am facut pentru ca ne place, si am dus totul la cote maxime. ne'am distrat fix cum am vrut, am facut tot ce'am vrut, am simtit ca traiesc. IT WAS SO FUCKIN' HARDCORE. si, tot ce'mi doresc pentru anul care vine, e sa fie macar la fel de mirific ca si asta. poate, chiar mai mult de'atat.


so, asta'i ultimul meu post pe anul asta.

HAPPY NEW YEAR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu