joi, 17 noiembrie 2011

despre scoala si chestii de genu'.

postu' asta e pentru toate orele petrecute facand ex. la mate, si scriind eseuri si invatand toate tampeniile. si inca mirifica intrebare pe care mi'o pun in fiecare dimineata: la ce folosesc toate astea? la nimic. cui ii pasa de radicali, si formule de calcul prescurtat, si teoreme? de parca n'as putea eu sa dorm la noapte daca nu stiu geometrie, si nu stiu sa scot 0.076(3) de sub radical. si ma doare fix in cur de curva de Eminescu care bate campii despre cum ar vrea el sa isi futa gagicile. si'a futut, saracu', pana si'a dat duhu'. si, cum spune profa mea de mate, nu puteeeeem sa respiram fara algebra! s'o trazneasca frigideru', cu tot cu algebra ei. si toti profesorii ne freaca pe toate partile, ca e ultimu' an, ca avem examene, ca e materie grea, ce sa spun, ca tre' sa facem munti de teme, bla bla. du'ca'se la satana sa se duca. si da, ma freaca si pe mine chestia asta, rau de tot. si incepe sa ma bantuie gandu' ca in 2 sapt am teza la mate, si'o sa fac acolo praf si pulbere, da' na, asta e. se mai intampla. abia astept sa ma scap de scoala asta proasta, sa intru naiba la liceu, si sa'mi bag picioarele in tot. pan' la urma, care e rostul chestiei asteia? iti pierzi cea mai importanta parte a vietii invatand niste cacaturi pe care n'o sa le folosesti niciodata, cand ai putea sa fi undeva, cu'o bere in fata, gandindu'te ce faci maine seara, si la ce concert sa te mai duci, nu la cat ai de invatat. such a waste of time. so, fuck maths, fuck school, fuck off!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu