luni, 31 octombrie 2011

iara'i binye!

in sfarsit, ptr numele lu' Trompi, sunt in stare sa scriu o postare normala in care nu ma plang. in sfrasit, lucrurile merg relativ bine. si'a inceput perioada cu tone de concerte. si, bineinteles ca nu'mi permit sa le ratez. weekendu' asta a fost smecherie, vineri concert Truda. desi majoritatea mi'au zis ca's de cacat live, eu spun ca's ok. oricum recupereaza cu atmosfera. cred c'a fost cel mai turbat concert la care am fost :)) si o sa ramana o seara memorabila, ptr ca s'au intamplat prea multe chestii retardate in mai putin de 5 ore, si ptr ca sunt si filmate, ca sa ni le aducem aminte toata viata. sambata, petrecere de Halloween. machiaj, vodka, muzica buna, fun, chestii trestii. duminica, Oktober. fun again. si, spre marea mea surprindere, am gasit cativa oameni super de treaba cu care sa'mi petrec timpu'. yeyyy. siii, cred ca niciodata n'am baut atata bere cat am baut weekendu' asta. hehe. aa, si mai sunt 18 zile pan' la Amon Amarth! can't fuckin' waaaaait! 8->
cam atat.


ROCK MATUSHA! \m/

5 comentarii: