miercuri, 21 septembrie 2011

same shit, different day.

27 septembrie 2011, ora 10:40. in ultima vreme, toate serile's la fel. toate zilele's la fel. trezit cu dimineata in cap, plecat la scoala plina de nervi, 6 ore care trec ataaaaat de greu,profi retardati, colegi si mai retardati, materii tampite, tone de teme. venit acasa,certuri cu parintii, plictiseala maxima. cam asa imi petrec eu timpul de cand a inceput scoala. sa'ti bagi picioarele. nu mai am nici pic de inspiratie, si sunt mult prea sictirita ca sa imi iasa ceva dragut. so..that's all for now..

I HATE MYSELF AND WANT TO DIE.

Un comentariu:

  1. Se poate si mai rau, crede-ma...
    Titlul postului, il am si eu in minte, dar in alte circumstante, mai ganditoare, mai altfel...

    Incearca sa faci ceva diferit in fiecare zi; observ ca esti in Bucuresti, de-as fi in locul tau as lua o bicicleta si m-as "pierde" prin centrul istoric.

    Eu maine o sa merg la bazin la innot (prima data cand merg singur, dar sentimentul acela de relaxare, de plutire, face toti banii si da tonul intregii zile)

    RăspundețiȘtergere