duminică, 3 aprilie 2011

stitch these wounds.

te iubesc. da..pf, m'am indragostit, din nou. nici n'am idee cum s'a intamplat asta. a venit de acolo de unde nu m'as fi asteptat vreodata. te iubesc pentru ca oricat as fi de trista, reusesti sa ma faci sa zambesc. te iubesc pentru ca simt ca iti pasa. te iubesc pentru toate chestiile dragute pe care mi le spui si pentru melodiile pe care mi le arati si pe care le ascult continuu gandindu'ma la tine. te iubesc pentru ca esti altfel. te iubesc pentru ca esti pur si simplu tu. te iubesc. in fiecare noapte, cand inchid ochii, tu imi inunzi gandurile. cand toti au pe cineva, iar eu merg singura, ma gandesc ca acolo e cineva care se gandeste la mine. tu esti motivul pentru care ma trezesc zambind, doar pentru ca am adormit gandindu'ma la tine. tu esti motivul pentru care inca mai pot sa scriu aici. tu esti speranta ca va fi mai bine. tu esti fericirea vazuta prin ochii mei. probabil m'am indragostit de o iluzie si inevitabil voi sfarsii cu inima franta, dar macar pot sa visez. si chiar daca mi s'a dovedit ca visele nu prea se implinesc, inca sper. sper ca intr'o zi o sa fi aici, cu mine.


"in my heart you'll always be my shooting star.."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu