joi, 30 septembrie 2010

Rather feel pain !


A doua oara n'o mai fac, nu, mi'am bagat mintile in cap ! Da da, ai vrea tu ! Uite ca am facut'o din nou. Ca de obicei, ma atasez repede, and then, sufar. Hăhă, vesnica poveste. But, m'am cam saturat sa sufar. Pana la urma, imi bag picioarele ! "Las' ma ca treceee !" Asa si e. Trece. Si ma doare'n cot de ce'o sa mai fie. Probabil nimic. Da' ce mai conteaza? Oricum, asta e asa-zisa "dragoste" (mai da'o dracu' si p'aia), esti fericit o saptamana si regreti 3 luni. Că, daca ceva poate merge prost, va merge prost. Si cand ai impresia că nu poate fi mai rau, atunci iti cade ceru'n cap si te lasa lat. Bam. Incep sa ma obisnuiesc cu senzatia si ajung la concluzia că asta o sa se repete la nesfarsit, de fiecare daca cand gasesc un ciumpalac de care sa "ma indragostesc", care, pana la urma, o sa ma lase cu buza umflata sub cine stie ce motiv, sau că a gasit alta mai buna, si bagao scuza ca sa ma dea dracu' mai repede. Ok, de acum incolo o sa fac si eu la fel. Nu mai am nicio pretentie de la nimeni, lele, sa faca fiecare ce vrea, că doar e viata lor, nu a mea. Daca toti se distreaza si isi bat joc, de ce sa nu fac si eu la fel? Viata e scurta. Deci hai sa schimbam placa, ca asa nu mai merge.

PS: Cu toate astea, ALL I WANTED WAS YOU ! Dar vad c
ă cer prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu